Nordkapp kommune velger ressursstyring i skyen med minVakt
13 mars 2018

Nordkapp kommune velger ressursstyring i skyen med minVakt

-Nordkapp kommune ønsket å anskaffe seg et helhetlig integrert elektronisk system for ressursstyring. Vi hadde et program fra tidligere som ikke hadde «utvidelsesmuligheter» med tanke på eventuelt andre sektorer som oppvekst- og kultur samt teknisk, sier Paivi Jomppanen avdelingsleder i Nordkapp kommune.

 

Vil involvere ansatte

-Nå ønsket vi oss et mer hel­hetlig system der vi kan planlegge og administrere drift gjennom året, samt å gi ansatte mulighet til å vedlikeholde sine data i en skybasert løsning.

 

Les også: Ansatte "shopper" vakter selv - ledelsen sparer tid

 

Sparer tid med automatiserte arbeidsprosesser

-Vi ser i dag at vi bruker betydelig mindre tid på å ajourføre arbeidslistene og å administrere timelistene nå enn før. Dette handler om at de ansatte selv attesterer merarbeid og godkjenner sine arbeidslister elektronisk.

 

Hjelpfunksjon forenkler opplæringen

-Det er også meget positivt at minVakt har en «hjelpfunksjon» i løsningen, slik blir mange spørsmål avklart raskt, siden webassistenten veileder basert på søk.

 

Tilfreds med innføringen av minVakt

-Vi tok i bruk den nye løsningen i desember 2017. minVakt er logisk oppbygd og lett og oversiktlig å komme i gang med. Det er ikke tvil om at vi er mer tilfreds med den nye løsningen selv om vi enda  ikke er «lommekjent» med alle funksjonene i programmet, avslutter Paivi Jomppanen i Nordkapp kommune.

 

Bilde

Tusen takk til fotograf Sveinung Svendsen og Visit Nordkapp som har lånt oss det flotte bildet av Aurora Borealis på Nordkapp. 

 

Triangel gratulerer Nordkapp kommune med innføringen av minVakt, en skybasert løsning for tids- og ressursstyring.

 

minVakt - håndterer alle former for turnus og arbeidsplanlegging

Norunn

Norunn Engeseth
norunn.engeseth@triangel.no
mob +47 920 63 427

Uforpliktendemøte

 

Relatert

0 ( 0 reviews)

Post a Comment